Humor

GoT Laughs: Parody and The Pointy End

We GoT so many laughs, we’re breaking them up into two days. Check out Sean and Mike’s humorous take on last week’s episode, in A Game of Thrones Parody and The Pointy End, respectively.

A Game of Thrones Parody: Season 2 Episode 4

The Pointy End #11

37 Comments

  • First? And yes I’d be doing what Davos just did if I saw that.

    Edit: Damn, second

  • DemonShadowBaby already feeling the mommy issues.
    Uh oh!
    DemonShadowBaby + HBO = DemonShadowOedipusComplex
    Watch out Stannis!

  • Haha!
    These were both great. Next episode: Melisandre gives birth to a…
    PEACH!!!
    Praise R’hllor!

  • Hey but Seanzoz, Xaro doens’t have a wife, he’s totally gay! And single because he tries to get D to marry him for Dragons.

  • Definitely the best Pointy End ever. And I didn’t really even miss the peach (back off, damn ya!)

    And probably the best parody so far this season. Though, nothing will ever beat Hodor playing with Summer and Grey Wind with the Westeros equivalent of a laser pointer.

  • Macha:
    No Lannister guards this week? I’m a sad panda.

    That’s because they died in the beginning of this week’s episode. ;)

  • Funny cartoon, but Mike is totally misunderstanding the point and the outrage at the lack of a peach.

  • Winter Is Coming,

    Well I admit that the only thing that was going through my mind while watching that scene was ‘this is gonna be parodied soooo bad’ ;)

    Sean, you’re brilliant, but I need my Lannister guards fix, dammit.

  • I LOVE cartoon Dany! THIRTEEN! Oh shit.. lmao

    Whenever she goes into a rant I’ll think of toon Dany.

  • the parody was awesome as always but renly does eat a peach in the episode, just not at the right scene

  • Jimmy Maz:
    the parody was awesome as always but renly does eat a peach in the episode, just not at the right scene

    No he doesn’t.

    He picks up an apple while talking to Littlefinger, but he never eats a peach.

  • Macha,

    The Lannister guards reminds of the way Seth McFarland handles the Storm Trooper guards in his FG spoofs of Star Wars. Very very funny!

  • purplejilly,

    At least the Lannisters guards weren’t “leaning” unlike the Stormtroopers. Though I’d rather fall down a turbolift shaft on the Death Star than be disembowelled by a Direwolf!

    Mike is probably aware of the Peach’s significance but like me it’s absence probably simply didn’t bother him.

  • I’m glad they left the peach out as a big finger to everyone that complains every time the show strays from the books. Get over it people. You’ll always have the books as canon, just enjoy the show for what it is.

  • The parody was pretty great. Especially Davos was really hilarious!!! But the pointy end was just incredibly lame imo. Who cares about the damn peach? I’ve read the book three times and I still don’tI don’t know what it stands for. For al I know Stannis doesn’t like the taste of peaches.

  • Jimmy Maz,

    He grabbed an apple. I found this funny because HBO specifically added that scene and added a little emphasis to it yet deliberately chose an apple rather than a peach. Probably because of what ‘LionofLannister’ wrote about it being a finger to everyone going crazy over the changes lol.

  • I’d give my third ball to hear entire Daenerys’ rant “Ground fucking zero” EPIC! XDXDXD

  • LionOfLannister:
    I’m glad they left the peach out as a big finger to everyone that complains every time the show strays from the books. Get over it people. You’ll always have the books as canon, just enjoy the show for what it is.

    +10. ’nuff said.

  • Tar Kidho: Anybody else notice the little UFO fleeing? :)

    Now that you mention it… I think it was going to warp :)
    BTW what was the deal with Dany starting the rant with “Thirteen”, at the very beginning??

  • “What was it like to almost work with Peter Dinklage.”” That’s a good one